Železniční kabel ÖLFLEX TRAIN 310 TW-P 300V 4X2,5 LAPP 15310023
Obrázky pro tento produkt mají pouze ilustrativní charakter.
Dostupnost EMAS:
na dotaz
Původně:
191,89 Kč
Cena po registraci:
178,46 Kč/m
Po registraci bez DPH:
147,49 Kč
Vaše cena s DPH:
178,46 Kč/m
Vaše cena bez DPH:
147,49 Kč/m
m
Obecné parametry
- Značka:
- Lapp
- Kód zboží:
- ELKAOS1967984
- Kód dodavatele:
- 15310023
- EAN:
- 3462001088833
- Standardní balení:
- 1 m
- Recyklační poplatek:
- 0,00 Kč
Technické parametry
- Barva vnějšího pláště:
- černá
- Barva žíly:
- bílá
- Geometrie kabelu:
- kruh
- Izolace žíly:
- jiné
- Jmenovitý průřez:
- 2,5 mm2
- Materiál vnějšího pláště:
- jiné
- Materiál vodiče:
- měď
- Napětí U:
- 500 V
- Napětí U0:
- 300 V
- Olejiodolné.:
- ne
- Počet žil:
- 4
- Povrch vodiče:
- pocínované
- Přípustná teplota, pevně:
- -45 až +125 °C
- S ochranným vodičem:
- ne
- Specifikace izolace žíly:
- jiné
- Specifikace vnějšího pláště:
- jiné
- Stínění:
- ne
- Vnější průměr cca:
- 8,4 mm
- Značení žily:
- čísla
Železniční kabel ÖLFLEX TRAIN 310 TW-P 300V 4X2,5 LAPP 15310023
ÖLFLEX TRAIN 310 TW-P 300V 4X2,5 najdete v kategoriích Silový pevný kabel do 1 kV, Elektro kabely, vodiče a příslušenství, výrobce Lapp, EAN 3462001088833, kód dodavatele 15310023. Železniční kabel ÖLFLEX TRAIN 310 TW-P 300V 4X2,5 LAPP 15310023 nabízíme od 1 m. Kód EMAS ÖLFLEX TRAIN 310 TW-P 300V 4X2,5 je ELKAOS1967984.
Interní název produktu
ÖLFLEX TRAIN 310 TW-P 300V 4X2,5
Podrobný popis produktu
Železniční kabel ÖLFLEX® TRAIN 310 TW-P 300V 4X2,5; Železniční kabel; 4X2.5; EN 50306-4; Typ MM;
U0/U: 300/500 V; -45 - 125 °C; Polymerová směs zesítěná elektronovým paprskem; ;
Oblast použití: Vhodný pro venkovní použití; Lze použít v suchém, vlhkém a především v drsném a olejovém prostředí; Široké spektrum použití v kolejových vozidlech; Pro pevné a chráněné uložení a pro aplikace, kde lze očekávat omezený pohyb; Polymerová směs zesítěná elektronovým paprskem je vysoce odolná proti olejům, pohonným hmotám, louhům a kyselinám; Flexibilní použití při teplotách do -35 °C; Typickými oblastmi použití jsou ovládací/monitorovací obvody, blokovací obvody a elektroinstalace zařízení;
Použití: Pro ochranu osob a majetku; Bezhalogenové, proti plameni odolné materiály snižují riziko šíření požáru, vysoké hustoty kouře a toxických kouřových plynů v případě požáru; Prostorově úsporný díky sníženým tloušťkám stěn; Chování při požáru certifikováno také podle zkušebních norem NF AFNOR (v závislosti na výrobku, viz Technické údaje); Izolační materiál zesítěný elektronovým paprskem umožňuje použití při velmi nízkých a vysokých teplotách (viz technické údaje);
Použitelný v kolejových vozidlech v souladu s normami: Požadavky na požární bezpečnost a konstrukci kabelu dle DIN EN 50306-4, typ MM; zkouška chování při požáru dle DIN EN 45545-2, úrovně nebezpečí HL1, HL2 a HL3
U0/U: 300/500 V; -45 - 125 °C; Polymerová směs zesítěná elektronovým paprskem; ;
Oblast použití: Vhodný pro venkovní použití; Lze použít v suchém, vlhkém a především v drsném a olejovém prostředí; Široké spektrum použití v kolejových vozidlech; Pro pevné a chráněné uložení a pro aplikace, kde lze očekávat omezený pohyb; Polymerová směs zesítěná elektronovým paprskem je vysoce odolná proti olejům, pohonným hmotám, louhům a kyselinám; Flexibilní použití při teplotách do -35 °C; Typickými oblastmi použití jsou ovládací/monitorovací obvody, blokovací obvody a elektroinstalace zařízení;
Použití: Pro ochranu osob a majetku; Bezhalogenové, proti plameni odolné materiály snižují riziko šíření požáru, vysoké hustoty kouře a toxických kouřových plynů v případě požáru; Prostorově úsporný díky sníženým tloušťkám stěn; Chování při požáru certifikováno také podle zkušebních norem NF AFNOR (v závislosti na výrobku, viz Technické údaje); Izolační materiál zesítěný elektronovým paprskem umožňuje použití při velmi nízkých a vysokých teplotách (viz technické údaje);
Použitelný v kolejových vozidlech v souladu s normami: Požadavky na požární bezpečnost a konstrukci kabelu dle DIN EN 50306-4, typ MM; zkouška chování při požáru dle DIN EN 45545-2, úrovně nebezpečí HL1, HL2 a HL3